Annons:
Etikettgott-och-blandat
Läst 12513 ggr
[evelinana]
11/2/16, 5:18 PM

Tidning om floristik?

Hej!

Jag vet inte om det är så aktivt på den här sidan men jag ger det ett försök! Häromdagen köpte jag en tidning på second hand som heter "Flower Inspirations". Den är fylld av underbara arrangemang, men jag kan inte hitta någon information om tidningen, om den säljs eller var. Är det någon här som vet något om tidningen?

Annons:
annia1
11/2/16, 6:25 PM
#1

Som du själv skriver är den här sajten inte aktiv så du kanske inte får nå svar här. Själv har jag ingen aning. Du kan ju prova fråga inne på trädgård om nån där vet. 

I och med att den verkar vara på engelska så är det nog ev bara större affärer som har den i sitt sortiment. Annars är nog det enda tips jag kan ge att gå in på nån blomsteraffär och fråga.

.

Rwawr
1/17/17, 4:33 PM
#2

Får jag bara fråga varför sidan inte är aktiv?

annia1
1/17/17, 7:32 PM
#3

Rwawr vet inte riktigt vad jag skriva.

Om du tittar längst ner på sidan så ser du massa sajter. Det kallas att dom ligger live så alla medlemmar kan lätt se dom. 

Den här har förut legat ute bland de andra sajterna, men sen så har sajten blivit utlyft från listorna då den saknar värd. Så det är bara dom som fortfarande vet om sajten som hittar hit. Ja man kan även hitta hit om man sökt på google på nåt. Så att den är utlyft som gör att den inte är aktiv eftersom medlemmar inte vet om den.

Vem som helst som vill kan skriva till Niklas och fråga om att få ta över som värd för sajten. Det som händer om man blir godkänd är att sajten läggs ut igen och då blir att ligga bland de andra sajterna nertill så alla kan se den. Sen är det ju upp till värden att se till den blir aktiv igen.

En personlig reflektion från min sida, att man kanske ska byta namn på sajten om den läggs ut igen. Vet inte hur många som faktiskt vet vad florist är för nåt. Om man vill byta namn på sajten så är det nåt man diskuterar med niklas om och om han går med på det så är det han som byter namn. Nackdelen med att byta namn är att man inte hittar hit via google eftersom allt som går att hitta på google har namnet florist i sig så alla länkar på google blir felaktiga, men med tanke på att sajten varit lyft rätt länge så tror jag inte det spelar så stor roll. Men det är upp till en ny värd att ta ställning till.

.

Rwawr
1/18/17, 5:11 PM
#4

#3 Aaaaha trist ju.. Har varit ute efter just en sån här sida då jag precis börjat studera till florist. Kommer nog inte ha tid att vara värd men får väl hoppas att någon vill bli det ngngång kanske……

Upp till toppen
Annons: